الاثنين، 1 فبراير 2016

النهارده هعرفكم اسرع واحسن هارد خارجى تقدر تحط عليه ملفاتك وانت مطمئن وسرعه نسخ عاليه جدا / See today's deal faster and better external Hard estimated degrade it and you are assured of your files and copying speed is very high

 النهارده هعرفكم اسرع واحسن هارد خارجى تقدر تحط عليه ملفاتك وانت مطمئن وسرعه نسخ عاليه جدا / See today's deal faster and better external Hard estimated degrade it and you are assured of your files and copying speed is very high
النهارده هعرفكم اسرع واحسن هارد خارجى تقدر تحط عليه ملفاتك وانت مطمئن وسرعه عاليه.
See today's deal faster and better external Hard estimated degrade it and you are assured of your files and copying speed is very high

صوره الهارد
شاهد  المزيد من الصور اخر الموضوع
انا كنت وعت الناس ان اقولهم على احسن هارد خارجى

طبعا كل اما تجيب هارد بيحصل فيه مشكله .

111111111111111111111111111111111انا كان بيوجهنى نفس المشكله

والنسخ بطى عليه كمان

النهارده

هنتكلم فى الموضوع ده انا اشتريت الهارده ده النهارده وجربته

اولا

product name / lenovo uhd f309 usb 3.0grey
model / f309
power / dc5v  ' 500mA

lenovo

انا جبت الهارده ده وبنسخ لقيت السرعه النسخ 100 ميجا وبتزيد !!

طبعا مش هتصدق عشان كدا عملت فيديو ونزلتو
ونسيب باقى الموضوع للفيديو واى استفسار كلمنى على فيس هتلاقى اسفل الفيديو وسيب كومنت لو عجبك وشكرا
ده مساحه الهارد 1 تيرا 

ده سرعه التحميل زى ما انتم شايفين وتابعو الفيديو واسف الكاميرا اتقلبت


اى استفسار


رقم الواتس / 01013046899

استنونا فى شرح غدا ازاى نحافظ على الهارد من التلف وشكرا لو عجبك الموضوع اترك تعليق فقط

لديك سؤال؟ دعنا نساعدك بالاتصال بنا عبر صفحة خدمات